Sunday, October 12, 2008

Kurang asam boi!!!!

Hari minggu...hari untuk beristirehat bak kata D.J muzik F.M hari ini, satu-satunya radio yang boleh aku katakan menghiburkan di bandaraya miri nie.Dah tak der stesen lain dah nak aku dengar..sampai hapal aku lagu rayer D.J2 muzik FM tu. Hari ni aku bangun seawal 7.00 (awal ke??) aku dikejutkan dengan deringan talipon bimbimbit aku, terdengar suara adikku di Kolej mengingatkan aku mengambilnya di sekolah hari nie.nak pg rumah terbuka la katanya. aku pun bergegas tanpa mandi pagi hari ni menjemput adikku itu. tepat pukul 9 aku hantar 'illah jela'h gelarannya ke rumah kawannya. Program aku hari nie menghadiri majlis pertunangan kakak kawan aku. nak dijadikan cerita balik dari majlis tersebut, tengah aku memandu dengan tertibnya tiba2 kereta Avanza berhenti tak pasal2 kat depan aku, akupun apa lagi break la. berderau darah aku dan member aku..Kurang Asam Boi!!!!...bentakku dalam hati. Lepastu aku sekali lagi ditugaskan menghantar adikku yang lelaki pulak ke terminal bot ekspress, kalini dier yang drive( adik aku la) tengah2 drive tiber2 dier berhenti mengejut, rupa-rupanya sorang lagi samdol berhenti mengejut. Kurng asam boi!!! sekali lagi aku menyumpah seranah.ish..aper la diorang ni tak ambik pendidikan sivik kot kat sekolah.ish2 anywhare comel tak cousin aku kat sebelah ni..hahaha.perkenalkan nie la sweet cousin aku.okei la, aku pun tak tau la nak buat aper lagi hari ni.so mungkin malam lagi ader lagi kot cerita2 menarik..selamat raya korang2.

No comments: